teisipäev, 8. oktoober 2013

8.oktoober - teisipäev

Nonii, ka tänane päev on õhtusse jõudnud, kokkuvõtteks võiks öelda, et päris raske on, kui aga on käes tegevus, ei tule selle pealegi, et võiks nüüd minna ja teha ühe suitsu. Täna hommikul veel tõmbasin ma e-sigarit kuid koolist koju jõudes lihtsalt ununes seegi asi, lihtsalt ei tohi asja enda lähedal hoida, peab silmaalt eemal olema, nii mul see ununeski jope taskusse ja siiamaani pole ma isegi e-sigarit tõmmanud, ka polnud mul plaanis täiesti e-sigari tõmbamine lõpetada just täna, see tuli täiesti ise, kruvisin sigari lahti ja panin ta ära karpi, nii nagu ta alguses oli. Samuti on tänane päev olnud täiesti nikotiinivaba, ei ühtegi tavalist suitsu. Viimati ostsin endale suitsu paki möödunud reedel, millest on mul siiamaani alles jäänud 6 eksemplari :D. Homse päeva eesmärk on siis täiesti tossuvaba päev, ei e-sigarit ei tavalist. Kõigeraskem on olla õues ilma suitsuta, eriti veel kui su seltskonnas keegi suitsetab, siis tuleb küll ränk isu endalegi see pulk suhu panna aga tuleb mõelda ikka oma mõtteid, kasvõi kõvahäälega öelda, et ei mina ikka ei tee, ei taha. Ongi nüüd vist siis kõik, varsti ära puhkama ja ees on uus päev, nägemist !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar